سایت ویژه

هرآنچه که نیاز دارید در این سایت پیدا می کنید

راهنمای خرید دستشویی سگ و قیمت ظرف دستشویی سگ

اهمیت تربیت سگ برای دستشویی

آموزش دستشویی به توله سگ در مکان و زمان درست، یکی از مهم‌ترین قدم‌ها در نگهداری و تربیت سگ به حساب میاد. متاسفانه خرابکاری سگها و دستشویی کردن در نقاط مختلف خونه (روی فرش، مبل و …) یکی از دلایل رها شدن و بی‌خانمان شدن سگهاست.

اما باید بدونید اگه سگی دستشویی کردن در جای مناسب رو بلد نیست و خرابکاری می‌کنه تا حد زیادی (اگه نه کاملا) به خاطر کم کاری و آموزش ناکافی صاحب سگه!

قبل از اینکه سگتون رو به خونه بیارید باید تصمیم بگیرید که سگتون قراره داخل خونه دستشویی کنه یا بیرون و بعد سگ رو برای اون کار تربیت کنید.

هرکدوم از این دو مزایا و معایب خودشون رو دارن و به سبک زندگی شما، وقتی که برای سگ دارید، آب و هوا و سرمای هوا و … بستگی داره.

اکثر ماها که تو آپارتمان زندگی می‌کنیم و سگهای عروسکی و مناسب زندگی آپارتمانی داریم ترجیح می‌دیم سگمون رو برای دستشویی کردن داخل آپارتمان تربیت کنیم.

تعداد دفعات ادرار سگ در روز

به طور کلی سگ های جوان تر و سگ های نژاد کوچک بیشتر از سگ های بالغ و نژاد بزرگ دستشویی میکنند.

تعداد دفعات ادرار سگ بالغ به اندازه توله سگ زیاد نیست.

توله سگ ها بعد از بیدار شدن از خواب و بلافاصله پس از غذا خوردن دستشویی میکنند.

یک سگ سالم به ازای هر پوند از وزن بدنش بین 20 – 10 میلی لیتر دستشویی میکند.

به عبارت دیگر هر سگ سالم بزرگسال بین 3 تا 5 مرتبه در روز ادرار میکند.

فراموش نکنید این ارقام حدودی هستند و میزان و دفعات ادرار به طور کامل به تغذیه و سلامت سگ بستگی دارد.

استفاده از دستشویی سگ

توله سگ سیاه در حال استفاده از دستشویی سگ
استفاده از دستشویی سگ
شما ابتدا باید یک دستشویی مخصوص برای سگ یا توله سگ خود تهیه کنید.

شما میتوانید دستشویی مخصوص سگ را از پت شاپ ها تهیه کنید.

دستشویی های سگ انواع مختلفی دارند.

برخی ساده هستند و برخی دیگر امکانات جالبی دارند.

مثلا درب آنها شیشه ای است یا خود به خود تمیز میشوند.

 

راهنمای خرید دستشویی سگ و قیمت ظرف دستشویی سگ

– اندازه ظرف خیلی مهم است با توجه به اندازه سگ اندازه ظرفیت یا سینی ادرار را انتخاب کنید.

اندازه آن باید طوری باشد که سگ به راحتی بتواند در آن حرکت کند و به طور کلی راحت باشد.

یکی دیگر از نکات قابل توجه ارتفاع ضعف است ارتفاع سینی یا ظرف باید تا حدی کوتاه باشد که سگ به راحتی به آن وارد شود.

تا حدی بلند باشد که ادرار و مدفوع سگ از آن خارج از شود.

در مرحله بعدی شما باید این ظرف را پر کنید بهتر است.

برای این کار از مواد آماده ای مثل خاک بستر سگ که در پت شاپ ها موجود است استفاده کنید.

مزایای آنها عبارتند از جذب بالا و رفع بوی نامطبوع.

فراموش نکنید پس از هر بار پر شدن ظرف آن را تخلیه کنید.

خیلی بهتر است اگر یک سطل زباله جداگانه برای این کار اختصاص دهید.

برای تهیه ظرف دستشویی سگ و اطلاع از قیمت ظرف دستشویی سگ به وبسایت دیجی پت مراجعه کنید.

قیمت ظرف دستشویی سگ

+ نوشته شده در   31 فروردين 1401ساعت 5:8  توسط sadegh  بازدید 177 برچسب ها: خرید دستشویی سگ,قیمت ظرف دستشویی سگ,توالت سگ,ظرف دستشویی سگ,

غذای مناسب گربه چیست؟

همان طور که رژیم غذایی مناسب به سلامت ما آدما کمک می‌کنه لازمه گربه‌ها هم تغذیه سالم و کاملی داشته باشن تا عمر طولانی داشته باشن و دچار بسیاری از بیماری‌ها نشن. در این مطلب در مورد ویژگی‌های غذای گربه و بهترین رژیم غذایی صحبت می‌کنیم و توضیح می‌دیم که گربه‌ها به چه مواد غذایی نیاز دارن و بهترین غذای گربه باید شامل چه موادی باشه. بعد در مورد غذای خانگی و غذای تجاری هم حرف می‌‌زنیم و می‌گیم هرکدوم چه مزایا و معایبی دارن. در ادامه تغذیه خاص گربه‌ها در دوران بارداری، شیردهی، پس از عقیم‌سازی و …. رو هم با هم بررسی می‌کنیم.

 غذای گربه چیست؟

گربه‌ها «گوشتخوار اجباری» هستن و گوشت اصلی‌ترین بخش رژیم غذایی گربه رو تشکیل می‌ده. البته گربه می‌تونه طیف متنوعی از سبزیجات و حبوبات و غلات رو هم بخوره، اما فراموش نکنید که گربه‌ها نمی‌تونن و نباید «گیاهخوار» بشن و رژیم غذایی کاملا گیاهی برای گربه‌ها بسیار خطرناک و مضره.

غذای مناسب گربه چیست؟

به طور کلی غذای مناسب گربه باید شامل مواد زیر باشه:

  • پروتئین انواع گوشت قرمز، مرغ، ماهی یا سایر منابع گوشتی
  • تائورین که یک اسید آمینوی بسیار ضروری و مفیده.
  • برخی ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنزیم‌ها و اسیدهای چرب
  • آب

گربه‌ها «نیاز» به کربوهیدرات ندارن؛ با این حال در بسیاری از غذاهای گربه از موادی مثل سیب زمینی، گندم و برنج به عنوان سیرکننده استفاده میشه که اگه به مقدار زیاد نباشه ایرادی هم نداره.

غذای مناسب گربه

مواد غذایی خطرناک و مضر؛ چه غذایی برای گربه بد است؟

اگه طبق توصیه ما و دیگر دامپزشکان همیشه به گربه‌تون غذای تجاری گربه بدید خیالتون از این بابت راحته. اما اگه دوست دارید غذاهای خونگی هم بهش بدید باید مراقب مواد غذایی خطرناک و سمی برای گربه‌تون باشید. برخی از این مواد عبارتند از:

  • پیاز و سیر
  • تخم مرغ خام، گوشت خام و استخوان
  • شکلات و نوشیدنی‌های کافئین‌دار
  • الکل و خمیر
  • شیر
  • انگور و کشمش
  • بهترین رژیم غذایی برای گربه خانگی

شاید خیلی از صاحبان گربه دوست داشته باشن خودشون غذای گربه‌شون رو آماده کنن؛ اما تهیه غذای خانگی، علاوه بر وقت‌گیر بودن دو ایراد اساسی داره:

غذای ما آدما به خاطر وجود روغن، ادویه، نمک و … برای گربه‌ها مضره.
حتی غذایی که مخصوص گربه بدون نمک، روغن وادویه تهیه شده هم ممکنه از نظر مواد غذایی بالانس خوبی نداشته باشه و به خوبی پاسخگوی نیازهای گربه نباشه. علتش هم اینه که ما اطلاعات دقیقی از نسبت ویتامین ها، اسیدآمینه ها، مواد معدنی و … مواد غذایی مختلف نداریم وحتی اگر داشته باشیم نسبت بندی و قرار دادن اون ها در غذای گربه کاری بسیار سخت و وقت گیره و نیاز به داشتن تجهیزاتی مثل آزمایشگاه و …. داره.

+ نوشته شده در   31 فروردين 1401ساعت 5:3  توسط sadegh  بازدید 517 برچسب ها: غذای مناسب گربه چیست؟,رژیم غذایی گربه,بهترین تغذیه برای گربه ها,غذای گربه,

تغذیۀ سگ‌ مالتیز و قیمت غذای سگ مالتیز

سگ مالتیز (maltese) یک سگ کوچک خانگی است، این پت خلق و خوی ملایم و بی خطری دارد. سگ مالتیز عروسکی با همه همانند یک دوست صمیمی رفتار می کند. مالتیز جزو گروه سگ های عروسکی است. این سگ پوستی سفید رنگ دارد، که زیبایی خاصی به این سگ عروسکی بخشیده است، بطوریکه برخی از افراد مالتیز را به عنوان سگ سفید برفی می نامند.

سگ‌های نژاد مالتیز مهربان و نترسند و با همه دوست می‌شوند. موهای سفید ابریشمی‌شان به آن‌ها غروری اشرافی می‌دهد، اما شما گول ظاهرشان را نخورید، آن‌ها تقریبا همه فن حریفند. این سگ‌ها، علاوه بر اینکه همراهان خوبی هستند، می‌توانند وظایف متفاوت را به‌خوبی قبول کنند و از پس آن بر بیایند، برای مثال می‌توانند در تراپی‌ها به بیماران کمک کنند، یا در رقابت‌های متنوعی، مثل اطاعت، چابکی و ردیابی، شرکت کنند. با همۀ این‌ها بیش از هر چیزی دوست دارند که کنار صاحبشان باشند.

تاریخچه نژاد سگ مالتیز

برخلاف بسیاری از سگ های عروسکی، مالتیز‌ها نژادی بسیار قدیمی هستند. آنقدر قدیمی که به راحتی می توان گفت متعلق به دوران باستان هستند! در واقع هنوز منشا اولیه سگ های نژاد مالتیز در اروپا نامشخص است. آخرین بررسی ها نشان داده است که منشا این نژاد به جزیره ی مالتا (Malta) که در دریای مدیترانه واقع است، بر می گردد و به همین علت از آن به عنوان نژاد مالتیز یاد می کنند.

در گذشته به سگ های این نژاد تسلی دهنده (Comforter) نیز می گفتند. این نام شاید عجیب به نظر برسد، اما در گذشته مردمان اروپا و مصر اعتقاد داشتند سگ‌های مالتیز توانایی درمان بیماری را دارند و به همین علت است که به این نژاد نام تسلی دهنده نسبت داده بودند. همچنین در قرن ۱۵ میلادی سگ های مالتیز یکی از پرطرفدارترین حیوانات خانگی در بین طبقه های اشرافی اروپایی بودند.

تغذیۀ سگ‌ مالتیز و قیمت غذای سگ مالتیز

روزانه 4/1 تا 2/1 پیمانه غذای خشک مرغوب که بهتر است در دو وعده داده شود. برای حفظ هیکل مناسب مالتیز، بهتر است غذای او را اندازه‌گیری کنید و در دو وعده به او بدهید و نگذارید ظرف غذا را همیشه در دسترس او باشد. برای اینکه بفهمید مالتیز شما اضافه وزن دارد یا نه با انگشتان جدا از هم، به پشتش، از بالا تا پایین ستون فقرات، دست بکشید. اگر دنده‌هایش را نمی‌بینید، اما آن‌ها را، بدون اینکه انگشتانتان را فشار دهید، حس می‌کنید، وزن سگ شما نرمال است. اگر برای حس کردن دنده‌ها باید انگشتانتان را فشار دهید، سگ شما چاق است و به فعالیت و ورزش بیشتری احتیاج دارد. اگر دنده‌های او را می‌بینید، کمبود وزن دارد.

بعضی مالتیزها دستگاه گوارش حساسی دارند و ممکن است بدغذا باشند. همچنین دقت داشته باشید سگی که مشکل دندان و لثه داشته باشد، معده و رودۀ او نیز بیمار می‌شود. اگر سگتان بعد از هر بار غذا خوردن نشانه‌ای از درد یا ناراحتی دارد، حتما او را نزد دامپزشک ببرید.

اینکه یک سگ بالغ چه قدر غذا بخورد به چیزهای زیادی بستگی دارد، مثل: سن، متابولیسم، اندازه و میزان فعالیتش. هر سگی نیازها و شرایط خاص خودش را دارد. آنچه مشخص است این است که سگی که فعالیت بیشتری داشته باشد غذای بیشتری می‌خورد. کیفیت غذا هم در مقدار آن موثر است. خوردن زیاد و بیشتر از مقدار معین از غذاهای مرغوب سگ را چاق می‌کند.

برای خرید غذای سگ مالتیز و اطلاع از قیمت غذای سگ مالتیز می توانید به فروشگاه آنلاین دیجی پت مراجعه کنید.

قیمت غذای سگ مالتیز

 

+ نوشته شده در   30 فروردين 1401ساعت 4:33  توسط sadegh  بازدید 151 برچسب ها: غذای سگ مالتیز,بهترین غذا برای سگ مالتیز,تغذیه سگ مالتیز,رژیم غذایی سگ مالتیز,خرید غذای سگ مالتیز,

خرید ظرف دستشویی گربه ارزان

گربه ها موجودات جالبی  هستن که معمولا رفتار و برنامه زندگی مشخصی دارن. گاهی ممکنه بخاطر عوامل مختلف مثل استرس یا ابتلا به بیماری ، رفتارهای غیر معمول از خودشون نشون بدن.

تغییر در رفتار گربه خانگی شما مساله ای نیست که بخواین به راحتی ازش چشم پوشی کنین. پس بهتره هر موقع متوجه شدین عادت ها و رفتار گربه شما مثل قبل نیست، به کلینیک دامپزشکی مراجعه کنین تا اگر بیماری یا مشکلی در شرف وقوع هست، از ابتدا جلوش گرفته بشه.

یکی از کارهایی که گربه ها خارج از عادت انجام میدن که میتونه دلایل دامپزشکی یا رفتاری داشته باشه، دستشویی نکردن در ظرف خاک یا دستشویی کردن در جایی غیر از ظرف خاک هست.

انواع خاک گربه

به صورت صنعتی انواع مختلفی از خاک گربه تولید میشه و شما میتونید با توجه به نیاز گربه تون یکی از اون‌هارو انتخاب کنید. به طور کلی سه نوع خاک گربه مختلف در بازار موجوده، که در ادامه این مقاله بهشون می‌پردازیم. بهترین اونا چند ویژگی داره که عبارتند از:

به خوبی ادرار و مدفوعو جذب کنه و مانع از پخش شدن اونا تو خونه بشه
از بوی بد و نامطبوع در محیط جلوگیری کنه
باعث ایجاد الرژی در پت و صاحب پت نشه
گرد و غبار زیادی نداشته باشه
مقرون به صرفه باشه

خرید ظرف دستشویی گربه ارزان

شما برای در دسترس قرار دادن خاک گربه نیاز به ظرفی دارید که گربه تون راحت بتونه داخلش قرار بگیره کارشو بکنه. مقدار خاک هم باید متناسب یا ابعاد ظرف باشه یعنی مقدارش باید درحدی باشه که حدودا 5 سانتی متر قطر داشته باشه تا گربه به راحتی بتونه ادرار و مدفوعشو بپوشونه. شما برای جمع آوری قسمت‌های کثیف شده خاک نیاز به یه بیلچه دارید تا بتونید محیط ظرف رو بعد از هربار دفع ادرار و مدفوع تمیز نگه دارید. برای تهیه و ظرف دستشویی گربه ارزان می توانید به فروشگاه انلاین دیجی پت مراجعه کنید.

ظرف دستشویی گربه ارزان

+ نوشته شده در   30 فروردين 1401ساعت 4:22  توسط sadegh  بازدید 184 برچسب ها: ظرف دستشویی گربه ارزان,خرید توالت گربه,ظرف دستشویی گربه,خرید ظرف دستشویی گربه ارزان قیمت,

آشنایی با قیمت تور اسپانیا

قیمت تور اسپانیا

 

قیمت تور اسپانیا

 

 

کشوری با باغ های انگور رسیده، سواحل بی پایان، رشته کوه های ناهموار و روستاهای تاریخی، با هم به قلب  اسپانیا  میرویم و میراث این کشور ارزشمند را کشف میکنیم.

در مادرید،از طریق کوچه ها و میخانه های جذاب، محل ملاقات های قدیمی و جدید را خواهیم دید. معماری گائودی در اسپانیا شمارا به شوق خواهد آورد.

در حالی که کوه مونتسرات ثابت می کند که در آن سوی شهرهای پرجمعیت اسپانیا جادویی وجود دارد.غذاهای جالب این کشور را کشف خواهیم کرد و خواهیم فهمید که چگونه آنها بخشی از بافت فرهنگی را تشکیل می دهند.

شور شدید، غرور ملی و احترام به سنت در هر سانتی متر از این سرزمین جذاب رخنه کرده است. فریب تورهای اسپانیا بسیار قدرتمند است و مدتها پس از بازدید از شما با شما خواهد ماند.

چه زمانی به اسپانیا سفر کنیم؟

بهار و پاییز زمان ایده آل برای بازدید از تقریباً تمام اسپانیا است، به استثنای سواحل آتلانتیک، که باران های سنگینی را در ماه های اکتبر و نوامبر تجربه می کند.

اردیبهشت و اکتبر بهترین ماه ها با توجه به آب و هوا و همچنین ازدحام جمعیت است. اما تابستان گرم ترین هوا را دارد. مادرید گرمای خشک دارد. میانگین دما می تواند در جولای ۸۴ درجه فارنهایت (۲۹ درجه سانتیگراد) و در سپتامبر ۷۵ درجه فارنهایت (۲۴ درجه سانتیگراد) معلق باشد.

سویل به گرم ترین شهر اسپانیا  در ژوئیه و آگوست شهرت دارد. بارسلونا که از نظر دما سردتر است، اغلب مرطوب است. دمای نیمه تابستان در مایورکا اغلب به ۹۱ درجه فارنهایت (۳۳ درجه سانتی گراد) می رسد.

کاستا براوا که بیش از حد جمعیت دارد در جولای و آگوست دمایی در حدود ۸۱ درجه فارنهایت (۲۷ درجه سانتی گراد) دارد. Costa del Sol به طور متوسط ​​در تابستان ۷۷ درجه فارنهایت (۲۵ درجه سانتی گراد) است.

هزینه روزانه در اسپانیا و قیمت تور اسپانیا

شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه حدود ۱۰۰ یورو (۱۲۰ دلار) برای تعطیلات خود در اسپانیا هزینه کنید، که متوسط ​​قیمت روزانه بر اساس هزینه های سایر بازدیدکنندگان است.

مسافران گذشته به طور متوسط ​​۲۷ یورو (۳۲ دلار) برای وعده های غذایی برای یک روز و ۲۳ یورو (۲۸ دلار) برای حمل و نقل محلی هزینه کرده اند. همچنین، متوسط ​​قیمت هتل در اسپانیا برای یک زوج ۱۰۰ یورو (۱۲۱ دلار) است.

مراحل تکمیل مدارک ویزای اسپانیا

مرحله اول

  • ﭼﮏ ﻧﻤﻮدن ﻣﺪارک ﺧﻮد ﺟﻬﺖ واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ ﺑﻮدن اﺧﺬ وﯾﺰای ﺷﻨﮕﻦ ﺑﺎ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن ﻓﺮوش ﺗﻮرﻫﺎی اروپایی شرکت.
  • تکمیل فرم تقاضای شرکت از سفر.
  • ارسال فرم تقاضای شرکت در سفر توسط ایمیل و یا مراجعه حضوری به شرکت.

تبصره: تا زمان دریافت مدارک و برسی حائز شرایط بودن و همچنین واریز وجه ریالی مبلغ تور، بدیهیست مراحل ثبت نام شما به صورت رزرو اولیه خواهد بود.

 مرحله دوم

  • تکمیل مدارک مورد نیاز جهت درخواست ثبت نام تور های اروپایی طبق بر چک لیست سفارت مربوطه.

مدارک مورد نیاز برای ویزای اسپانیا

۱. مدارک بانکی و مالی

نکته: می بایست میزان درآمد شخصی در حساب های بانکی مشخص باشد، افزایش ناگهانی مانده حساب به هیچ عنوان مورد قبول سفارتخانه ها نمیباشد.

۲. سند ملکی: اصل سند مالکیت به نام مسافر

سایر اسناد:

  • اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار، همراه با امضای صاحب گذرنامه + اصل گذرنامه های گذشته
  • چهار قطعه عکس ۴/۵ و۳/۵ (جدید، رنگی، تمام رخ،با زمینه روشن که ۸۰% عکس دربرگیرنده ی صورت فرد متقاضی باشد)
  • اصل شناسنامه ها
  • اصل سند ازدواج

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 31 فروردين 1401ساعت 3:57  توسط sadegh  بازدید 341 برچسب ها: تور اسپانیا , تور رز ابی, تور گردشگری , تور های داخلی , تور های خارجی ,

معرفی تور فرانسه 1401 و تور بارسلونا اسپانیا

تور فرانسه 1401

 

 

بهترین زمان سفر با تور فرانسه

·         تور بهار فرانسه : بهار (March-May) یکی از بهترین فصل ها برای بازدید از فرانسه است، دما در این زمان شروع به زیاد شدن میکند (حدود 7 تا 16 درجه) و بازارها مجددا باز شده و رونق پیدا میکنند. در این فصل قیمت هتل ها کمی ارزانتر و جمعیت گردشگران به نسبت تابستان کمتر است. جشنواره فیلم کن در ماه می برگزار میشود.

·         تور تابستان فرانسه : در تابستان (June-August) همه قسمتهای فرانسه گرم و آفتابی است اما مناطق غربی ساحلی هوای معتدلی دارند. این فصل اوج شلوغی و گردشگری فرانسه محسوب میشود و به همین دلیل قیمت هتل ها، تفریحات و پروازها افزایش پیدا میکند. در 21 ژوئن در تمامی شهر ها جشنواره موسیقی رایگان Fête de la Musique، در ماه جولای مسابقات دوچرخه سواری Tour de France و در 14 جولای جشن روز Bastille در تمام فرانسه برگزار میشود.

·       تور فرانسه 1401 پاییز فرانسه : پاییز(سپتامبر-نوامبر) مانند بهار، بهترین فصل مناسب گردشگری فرانسه است، درجه دمای هوا هنوز گرم و جمعیت مسافران کمتر شده است. هفته مد پاریس در این فصل انجام میشود و به همین دلیل اکثر هتل ها مملو از جمعیت هستند. فستیوال Nuit Blanche یا شب سفید در اولین شنبه از ماه اکتبر برگزار میشود که اکثر موزه ها و گالری ها درهای خود را به صورت رایگان باز میکنند.

   تور زمستان فرانسه : اگرچه آب و هوای فرانسه در زمستان(دسامبر-فوریه) سردتر است اما دسامبر ماه خوبی برای سفر با تور پاریس است زیرا مکان های دیدنی خلوت ترند و هزینه ها پایین تر. در این ماه تمامی فروشگاهها و مغازه ها به استقبال کریسمس میروند و تمامی شهرها پر از هیاهو و شادی میشود.

 

برای سفر با تور فرانسه ، آب و هوا عنصر خیلی مهمی نیست؛ و در تمام طول سال میتوان از گشت و گذار در شهرهای این کشور لذت برد. اما فصل بهار زمان ایده آل برای سفر به فرانسه است، و پس از آن پاییز دومین زمان مناسب از نظر آب و هوا است. در فصل پاییز پروازها ارزان تر و مکان های توریستی خلوت تر هستند، همچنین هتل ها اتاق های خود را با قیمت پایین تری عرضه میکنند.

 

تور بارسلونا اسپانیا

 

تور بارسلونا اسپانیا

 

 

بارسلون یکی از بهترین شهرهای اروپا برای مد و خرید است. خرید در این شهر تجربه رنگارنگ و پرتنوعی است که نکات زیر کمک می‌کند لذت‌بخش‌تر شود.

تور بارسلونا اسپانیا :

• در بارسلون امکان جالبی مخصوص علاقه‌مندان به خرید وجود دارد و آن هم اتوبوسی به نام تومب باس (T۱) است که از میدان کاتالونیا مستقیما به مناطق خرید اصلی شهر می‌رود. این اتوبوس هر هفت دقیقه حرکت می‌کند و ۲۸ ایستگاه دارد.
• در شهر گرانی مثل بارسلونا خرید در حراج‌های فصلی یک فرصت بزرگ است. حراج زمستانی از اوایل ژانویه تا پایان فوریه و حراج تابستانی از اواسط ژوئن تا پایان آگوست است. در این زمان‌ها می‌توانید از برند‌های معروف با ۵۰ یا حتی ۷۵ درصد تخفیف خرید کنید.
• این شهر فروشگاه‌های زارا و مانگوی خیلی خوبی دارد. تقریبا در همه مرکز خرید‌ها و محله‌های خرید شعبه‌های بزرگ این دو برند اسپانیایی را می‌بینید. بهترین‌های این دو برند محبوب همیشه در بارسلونا‌ست.

+ نوشته شده در  چهارشنبه 31 فروردين 1401ساعت 3:44  توسط sadegh  بازدید 436 برچسب ها: تر فرانسه , رز آبی, تور رز آبی , سفر , گردشگری,

معرفی موزه های بارسلون

 

موزه های بارسلون

 

موزه های بارسلون

 

معرفی شهر بارسلونا

بارسلونا واقعا زیبا است. همین جمله کوتاه شاید بهترین تعریف یا توصیف برای شهری است که لقب بیشتری سلفی ها در جهان را بعد از لندن، نیویورک و البته آمستردام به خود اختصاص داده است. زیبایی های خاص و حیرت انگیز بارسلونا مهم ترین موضوعی است که باعث جذب گردشگران و در نهایت ثبت عکس هایی خاص در این شهر می شود. بیش از 9 اثر جهانی در یونسکو متعلق به بارسلونا است، مردم شهر بارسلونا از طرفداران اصلی شیرینی هستند و معمولی ترین اتفاقی که در این شهر باید تجربه کنید، تست کردن شیرینی های خوشمزه بارسلونی است. این شهر نه فقط یک شهرِ زیبا بلکه یک شهر افسانه ای است و رمز و رازهای زیادی در دل آن وجود دارد.

بارسلونا شانس زیادی برای ساخت برج ایفل داشت اما به دلیل ناهماهنگی ملموسی که بین طراحی شهر و معماری این برج احساس می شد، تصمیم گرفته شد تا برج ایفل در فرانسه ساخته شود. پیکاسو مشهورترین هنرمند اسپانیا در بارسلونا زندگی می کرد، او با تحصیل در دانشکده هنرهای زیبا بارسلون به این شهر رنگ و بویی کاملا هنری داد. البته اگر به منطقه Bo در بارسلونا بروید با دیدن یک موزه خاص که اتفاقا به پیکاسو اختصاص دارد، می توانید شاهد ثبت خاطره هایی متفاوت از دیدن بیش از 4000 اثر این هنرمند باشید. این شهر چیزهای عجیب و خاص زیادی را در دل خود جای داده که البته همین موضوع هم علت اصلی دریافت "مدال طلای سلطنتی برای معماری" در بارسلونا است. در سال 1999 بارسلونا از طرف موسسه سلطنتی معماران انگلیسی کاندید دریافت مدال طلای سلطنتی برای معماری منحصر به فردش شد. به طور کلی بارسلونا شهری است که هم در صورت اکتشاف گذشته های دور آن و هم در صورت کشف اتفاقات مدرن در آن از بودن و حتی خواندن درباره اش لذت خواهید برد. بارسلونا جزو شهرهایی است که از آن به عنوان یکی از پرانرژی ترین شهرهای اسپانیا و یکی از بهترین مقاصد توریستی در اروپا یاد می شود. 

موزه های بارسلون :

موزه های بارسلون  یکی از متنوع ترین تجربه هایی است که در آن می توانید باورنکردنی ترین اتفاقات را مرور کنید، شاید بازدید از موزه های این شهر یک فرصت ایده آل برای کشف حقایقی عجیب اما واقعی از فرهنگ و تاریخ اسپانیا و به ویژه بارسلونا است. بسیاری از موزه های این شهر امکان عبور از دهه های تاریخی و فرهنگی شهر را به بازدیدکنندگان می دهد، حتی فرصت تماشا طراحی های منحصر به فرد معماری در این موزه ها امکانپذیر است. 

مهم ترین موزه های بارسلونا 

  • موزه تاریخی کاتالونیا
  • موزه پیکاسو
  • موزه هنر مدرن
  • موزه هنرهای معاصر بارسلونا
  • موزه ملی هنر کاتالونیا
  • موزه باشگاه فوتبال بارسلونا

پارک های بارسلونا : 

یکی از اتفاقاتی که تجربه آن در بارسلونا هرگز فراموش نخواهد شد، قدم زدن در پارک های عمومی این شهر برای لذت بردن از طبیعتی است که حرف های زیادی برای گفتن دارد. بعد از تماشای معماری هیجان انگیز بارسلون و مرور جاذبه های دیدنی این شهر و پس از گذشتن از دلِ کوچه های پر پیچ و خم آن نوبت به حضور در پارک های سرسبز و ایده آل این شهر می رسد. زیباترین پارک های بارسلون را به شما در ادامه معرفی می کنیم. 

  • پارک مونوجوئیک Park MONTJUÏC
  • پارک گوئل Park Güell
  • پارک دل لابرینت د هورتا Parc del Laberint d’Horta
  • پارک د لا سیوتادلا de la Ciutadella
  • پارک د ژوان میرو de Joan Miró
+ نوشته شده در  سه شنبه 30 فروردين 1401ساعت 3:28  توسط sadegh  بازدید 438 برچسب ها: موزه های بارسلون , تر رز آبی , گردشگری , طبیعتگردی , سفر رز آبی,

معرفی سقف مرکب عرشه فولادی

آشنایی با سقف مرکب عرشه فولادی

در این نوشته به بررسی سقف عرشه فولادی ، که نسبت به سایر سقف های متداول اسکلت فولادی دارای وزن کمی است ، پرداخته شده است. سقف عرشه فولادی یکی از تکنیک های جدید ساخت سقف ساختمان است که در بالابردن سرعت و همچنین استحکام ساخت و ساز تاثیر بسزایی دارد.

نمای شماتيک سقف عرشه فولادی و بتنعرشه فلزی ، از نورد شدن ورق ­های گالوانیزه فولادی و اتصال آن ها به تیرآهن ها توسط برشگیر گل میخ ساخته­ می­ شود. در واقع ، سقف عرشه فولادی ، که به آن سقف متال دک نیز گفته می شود ، به گونه ­ای طراحی شده است که روی تیرهای سقف گسترده شود و با آرماتور بندی و بتن ریزی روی ورق های گالوانیزه ذوزنقه ای و اتصال این ورق های فولادی توسط برشگیر به تیر آهن ها ، اجرا می شود. در نهایت سقف عرشه فولادی تشکیل شده ، یک المان سازه ­ای مستطیل شکل است که به عنوان سطح یک طبقه یا به عنوان سقف عمل می­ کند. تنوع ضخامت ، شکل و عمق عرشه امکان اجرای دهانه ­های با طول متفاوت و در شرایط مختلف بارگذاری را فراهم کرده است. همچنین با اتصال عرشه به سازه اصلی، می­ توان از عرشه به عنوان یک دیافراگم، که مهار جانبی برای سازه ایجاد می­ کند، بهره برد.

نمای شماتيک لايه های سقف عرشه فولادی

استفاده از عرشه فولادی به عنوان زیر لایه در ساخت بام با لایه های آسفالت

انواع سقف عرشه فولادی

سقف عرشه ­فولادی از نظر موارد کاربرد به دو دسته تقسیم می ­شود:

  1. عرشه­ سقف بام­
  2. سقف مرکب عرشه فولادی

عرشه ­سقف بام

عرشه­ های فولادی سقف بام، اعضای سازه ­ای هستند که در تمام بام­ های مسطح قابل استفاده هستند. این عرشه­ ها قطعات مستطیل شکلی هستند که روی تیرها و تیرچه­ های بام گسترده می­ شوند تا یک سطح صاف و یک دست و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی ایجاد گردد. عرشه فولادی سقف بام به عنوان زیرلایه برای مصالح مختلف ساخت بام ، مانند لایه های آسفالت (built up roofing) ، سقف­ های غشایی و یا سقف­ های با ورق­ های فولادی عایق به کار می رود. عرشه­ های بام همچنین در اشکال غیرمعمول شیبدار و یا منحنی و ذوزنقه ای شکل نیز قابلیت اجرا دارند.

دال مرکب سقف عرشه فولادی

دال مرکب عرشه فولادی

سقف مرکب عرشه­ فولادی چیست؟

سقف کامپوزیت عرشه فولادی شامل عرشه­ های فولادی و بتن مسلح درجا ، که روی عرشه فولادی اجرا می­ گردد ، می­ شود. هنگامی که سقف­ عرشه فولادی برای اولین بار معرفی شد، در ابتدا به عنوان قالبی ماندگار برای دال های بتن مسلح به کار برده می شد. این نوع از قالب­ ها موجب کاهش در هزینه و زمان ساخت دال ها نسبت به حالت استفاده از قالب ­های سنتی شدند. علاوه بر آن مواردی هم وجود داشتند که عرشه فاقد پوشش بتنی بود و به تنهایی بارها را منتقل می­ کرد. نام این نوع از عرشه­ ها، عرشه غیرمرکب است.

در دهه 1960 ، سقف مرکب عرشه فولادی  به یکسری ابزار مکانیکی برای قفل شدن بتن و عرشه فولادی مجهز شدند. با قفل شدن عرشه­ های فولادی در بتن توسط برشگیر ها، عرشه­ ها تبدیل به اجزای تحمل لنگر مثبت در بتن مسلح شدند. بنابراین عرشه ، نه تنها به عنوان قالب ماندگار برای بتن عمل می­ کرد، بلکه به وسیله برش­گیرهایی که روی آن نصب می­ شد، اتصال برشی قابل توجهی را با بتن ایجاد می ­کرد، به طوری که با سفت شدن بتن و افزایش مقاومت آن، دو ماده (فولاد و بتن) به صورت ترکیبی با هم عمل می­ کردند. مقطع مرکب حاصل به عنوان دال مرکب عرشه فولادی شناخته شد.

 
+ نوشته شده در  سه شنبه 30 فروردين 1401ساعت 0:36  توسط sadegh  بازدید 193 برچسب ها: سقف عرشه فولادی ,سقف مرکب عرشه فولادی ,مزایای سقف مرکب عرشه فولادی ,کاربرد سقف عرشه فولادی ,سقف عرشه فولادی چیست,

دلایل خرید غذای گربه جوسرا

جوسرا (JOSERA)، یک کمپانی موفق و با سابقه درخشان با بیش از 75 سال سابقه کار در زمینه تولید غذای حیوانات خانگی است. جوسرا محصولاتی با تنوع بسیار بالا برای انواع نژادهای سگ و گربه در سنین مختلف و شرایط زیستی متفاوت تولید می کند.

هدف شرکت، پیشرفت روز افزون و مداوم محصولاتی با کیفیت می باشد؛ محصولات جوسرا بر پایه ی نوآوری ، مسئولیت پذیری و افزایش ایمنی در تولید، استوار است.

تاریخچه

۷۹ سال پیش در سال ۱۹۴۱ جوزف و پائولین ارباخر یک کارخانه در وایلباخ در ایالت بایرن برای تولید آهک خوراک دام ، تاسیس کردند.
کم کم با افزایش تقاضا بین دامداران برای خرید آهک خوراک دام برند جوسرا یک کارخانه جدید در مرکز شهر کلاینهوباخ ساخته شد.

در سال ۱۹۶۹ پسر جوزف ارباخر مدیریت جوسرا را برعهده می‌گیرد. از سال ۱۹۸۰ برند جوسرا پیشرفت روز افزون خود را در پیش می گیرد و علاوه بر تاسیس کارخانه های جدید، تولیدات محصولات مربوط به کشاورزی به ایجاد آزمایشگاه جدید و… می پردازد.

این شرکت دارای تاریخچه تاثیرگذار و بسیار موفق از گذشته تا به امروز می‌باشد. ترکیبات دستکاری شده ژنتیکی، سویا، رنگ، نگهدارنده و طعم دهنده‌های مصنوعی در محصولات این شرکت وجود ندارد. همچنین در ترکیب هیچ کدام از محصولات این کمپانی، گلوتن وجود ندارد.

کیفیت بسیار بالا

غذاهای تولید شده توسط شرکت جوسرا توسط مختصصان این کمپانی فرمول سازی می شوند. از این رو، غذاهایی با طعم بسیار مطلوب، هضم آسان، جذب بالا و سازگار با بدن حیوانات در سنین مختلف، تولید می کند. غذاهای این شرکت با نام Super premium PetFood به بازار عرضه می شوند؛ این محصولات از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند.

تیمی حرفه ای از مختصصان دانشگاهی در زمینه غذای حیوانات خانگی، با تکیه بر آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا، به منظور دستیابی به بهترین فرمول غذایی سگ و گربه، با شرکت جوسرا همکاری می کنند.

آزمایشگاه جوسرا

کلیه مواد غذایی اولیه که در غذای گربه و سگ به کار می رود، قبل از تولید، در آزمایشگاه های این کمپانی 100% مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. از این رو، بالاترین معیار ها و استاندارد های کیفیت، همواره در تولید محصولات جوسرا، رعایت می شوند. تمامی محصولات تولید شده، قبل از خروج از کارخانه یک بار دیگر تست می شوند و نمونه ی تست شده به مدت زمان 5 سال در کارخانه نگهداری می شود.

از زمان تاسیس این شرکت تا به حال ، هیچ گونه تست حیوانی روی محصولات تولید شده، انجام نشده است.

کمپانی josera برای این که به ادعای خود از لحاظ کیفیت بی نظیر عمل کند، علاوه بر تست های رایج ، به طور مداوم تست های داوطلبانه نیز انجام می دهد که مطابق با DIN EN ISO / IEC 17025 بوده و توسط DAkkS تایید می شوند.

کسب گواهینامه های ایمنی کیفیت

جوسرا جزء یکی از اولین شرکت‌هایی است که موفق به کسب گواهینامه DLG-Plus و QS (ایمنی کیفیت) شده است. علاوه بر آن پس از مدت کوتاهی موفق به کسب Din iso 9001 شد.

شرکت جوسرا از فوریه ۲۰۱۳ ، اولین کمپانی دریافت کننده ی گواهی DLG از سازمان کشاورزی و دامی آلمان شناخته شده است. طبق این گواهی، کلیه محصولات جوسرا برای موارد زیر مورد آزمایش قرار می گیرد:

  • بررسی کیفیت مواد خام اولیه بکار رفته در غذای محصولات جوسرا
  • آنالیز کامل محصولات نهایی تولید شده
  • بررسی گواهی کیفی محصول
  • بررسی راهنمای تغذیه کلیه غذاها
  • دلایل خرید غذای گربه جوسرا

    غذاهای خشک گربه josera حاوی چربی های ضروری و مورد نیاز بدن گربه است که به سلامت بدن، پوست و مو کمک می کند.

    از آنجا که گربه ها حیواناتی گوشتخوار هستند؛ نیاز به فاکتور های موجود در گوشت های همچون ماهی، مرغ و … خواهند داشت؛ تا خوب رشد کنند و زندگی سالمی را به سر برند.
    پروتئین های مورد نیاز بدن گربه ها در در فرمولاسیون غذاهای خشک برند جوسرا لحاظ شده است.

    قابلیت هضم بالای این محصول از مشکلات گوارشی جلوگیری می کند؛ فیبر موجود در غذای خشک جوسرا به عملکرد صحیح معده و روده کمک بسیاری می کند.

    غذاهای خشک جوسرا حاوی ویتامین های گوناگون نظیر ویتامینA، ویتامبنD3، ویتامبنE، ویتامینC و B می باشد بنابراین خرید غذای گربه جوسرا  سلامتی جسمی و روانی پت های شما را تضمین می کند.

  • خرید غذای گربه جوسرا

+ نوشته شده در   28 فروردين 1401ساعت 5:29  توسط sadegh  بازدید 186 برچسب ها: برند جوسرا,غذای خشک جوسرا,خرید غذای جوسرا,غذای گربه جوسرا,خرید غذای گربه جوسرا,

تغذیه سگ گلدن رتریور و غذای مناسب سگ گلدن رتریور

توله سگ Golden Retriever دستخوش یک دوره رشد حساس است که در طی آن آنها نیازهای رژیمی خاصی دارند. یک رژیم غذایی با نقص یا کمبودمواد غذایی مناسب می تواند منجربه مشکلات جسمی  و سلامتی در بزرگسالی شود. این دوره نیاز به مراقبت های ویژه برای تأمین سلامت مفاصل و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

سگ Golden Retriever فوق العاده دوست داشتنی، مهربان، و قابل اعتماد, با استعدادهای متعدد است. پوست نرم و براق او، که به طور گسترده ای تحسین برانگیز است، مو هایی با خاصیت ضد آب دارد که باید به خوبی از آن محافظت  شود. پوست زیر موهای این سگ ها بسیار حساس است و فقط مواد غذایی مناسب می تواند سلامت پوست را تأمین نمایدو باعث ارتقای کیفیت پوست و تقویت مقاومت پوست در برابر مواد آلرژی زا و التهاب گردد.

سگ شکاری Golden Retriever به طور طبیعی مستعد  پرخوری است که منجربه افزایش فشار بر روی مفاصل و خطر بیماری های قلبی می گردد.

تغذیه سگ گلدن رتریور و غذای مناسب سگ گلدن رتریور

غذای مناسب سگ گلدن رتریور باید به گونه ای باشد که به کلیه نیازهای تغذیه سگ گلدن رتریور بطور کامل پاسخگو دهد.

تغذیه سگ گلدن رتریور

فواید مصرف غذای مناسب سگ رتریور به شرح زیر است:

پوست براق: ترکیبی از روغن گل گاوزبان و بیوتین پوستی نرم و براق را  ترویج می دهد. اسیدهای آمینه حاوی سولفور تولید کراتین را  افزایش داده و باعث رشد مو می شود. ترکیبی از اسید پانتوتنیک، نیاسین، اینوزیتول و کولین نیز مقاومت پوست  را تقویت میکند.

محافظت از مفصل: کندرویتین و گلوکزآمین مواد طبیعی هستند که از غضروف محافظت نموده و از توسعه آرتروز جلوگیری  می نماید. همچنین اسیدهای چرب امگا ۳ EPA و DHA  با التهاب و آسیب های اکسیداتیو مبارزه می نماید.

سیستم دفاعی قوی: مجموع آنتی اکسیدان ها دفاع طبیعی  بدن را تقویت نموده و روند  پیری سلول را خنثی می نماید، همچنین مانان الیگوساکاریدها واکنش سیستم دفاعی بدن را  با افزایش تعداد آنتی بادی ها تحریک می کند.

سلامت دستگاه گوارش: برنج به عنوان تنها منبع کربوهیدرات گیاهی و پروتئین با قابلیت هضم بالا  برای کمک به حفظ فلور روده متعادل و سالم استفاده شده است.


بهترین غذای تشویقی گربه در بازار

نمونه های مختلف غذای تشویقی گربه مانند غذای تشویقی اسنک گربه و غذای تشویقی مدادی گربه را می توانید بی واسطه و به صورت مستقیم از سایت دیجی پت خریداری نمایید.

بهترین غذای تشویقی گربه در بازار

شاید بخواهید بدانید بهترین غذای تشویقی گربه  در بازار از چه ویژگی هایی برخوردار هستند.

خوراک هایی که به عنوان تشویقی معرفی می ‌گردند، برای آموزش کاری به گربه ها داده می شوند. غذا های خوب و بهترین تشویقی ها باید از خصوصیات خاصی برخوردار باشند. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

غذای تشویقی گربه

کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت:

در تولید غذا هایی که برای این حیوان های خانگی فراهم می شود باید به مسئله مرغوبیت موادی که در ساخت آن‌ ها به کار می رود توجه ویژه داشت. تازه بودن مواد غذایی که برای گربه ها به کار می رود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. طعم و بوی خوبی داشته تا برای ذائقه گربه ها خوشایند باشد. شکل ظاهر غذا ها نیز در جذب این حیوان ها به سمت آن‌ ها تاثیر زیادی دارد.

 

برند سازنده:

تولید کنندگان شناخته شده و برند ها همیشه غذا های درجه یک و با بهترین مواد غذایی را برای گربه ها تهیه می کنند.

 

درج مشخصات بر روی بسته بندی:

باید تاریخ تولید، مدت زمان نگهداری و یا تاریخ انقضاء بر روی بسته بندی درج شود. همچنین مقدار غذا و تعداد آن در طول زمان بر اساس وزن بر روی پاکت آن نوشته شده باشد.

 

وجود مواد مغذی:

بهترین تشویقی ها باید شامل ویتامین ها و ریز مغذی های سودمند برای این حیوان باشند.

+ نوشته شده در   27 فروردين 1401ساعت 4:47  توسط sadegh  بازدید 172 برچسب ها: غذای تشویقی گربه,قیمت غذای تشویقی گربه,خرید غذای تشویقی گربه,خرید غذای تشویقی گربه از دیجی پت,

حباب سکه چیست و چگونه است ؟

حباب سکه چیست؟

اخیرا حباب های زیادی در بازارهای مالی دیده میشود که یکی از آن ها حباب سکه و طلا به شمار می رود. منظور از حباب در بازار طلا و سکه کشور، همان اختلاف بین قیمت طلای به کار رفته در سکه با قیمت معاملات و یا در واقع همان قیمت روز سکه است، به عنوان مثال قیمت طلای استفاده شده در سکه تمام ۱۰ میلیون است ولی قیمتی که طلا خرید و فروش می شود، ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و این ۵۰۰ هزار تومان حباب سکه و طلا  می باشد که اغلب بر اثر تقاضای بالای بازار سکه و طلا در قیمت طلا و سکه ایجاد می شود. در این مطلب آموزشی با زبان ساده خواهیم گفت که حباب سکه و طلا به چه معناست و نحوه محاسبه حباب سکه چگونه است و مهم تر این که چگونه در خرید و فروش و نوسانگیری در بازار سکه میتوان از حباب ایجاد شده در این بازار برای سودآوری خود، بهره برد.

حباب سکه چیست ؟ 

حباب سکه یعنی افزایش یا کاهش غیر واقعی آن، برای مثال در هنگام افزایش ناگهانی تورم، مردم برای خرید سکه به بازار هجوم می‌آورند و این افزایش تقاضا باعث می‌شود، قیمتی که سکه در بازار رد و بدل می‌شود با قیمت واقعی آن تفاوت پیدا کند.

مقدار اختلاف قیمت خرید و فروش سکه با قیمت واقعی آن، حباب قیمت سکه نامیده می‌شود. در مواقعی که سکه حباب قیمت بالایی دارد، بهتر است از خرید سکه خودداری نمایید زیرا با کاهش و از بین رفتن حباب، ارزش پول شما کاهش خواهد یافت.

سکه طلا اگرچه ارزش زینتی و کاربردی ندارد ولی به دلیل اینکه قیمت آن مطابق با تورم و قیمت جهانی طلا افزایش و کاهش پیدا می‌کند، یکی از محل‌هایی است که برای سرمایه‌گذاری از آن استفاده می‌شود.

همچنین در اعیاد و جشن‌ها به عنوان هدیه بین مردم رد و بدل می‌شود. همزمان با افزایش تقاضا برای سکه طلا، قیمت آن به صورت غیرواقعی افزایش می‌یابد.

 

منظور از اصطلاح حباب چیست؟

چنانچه اصطلاح حباب را از زبان سرمایه‌ گذاران یا فعالین سرمایه ‌گذاری شنیده باشید، احتمالا این سؤال برایتان پیش آمده است که چرا حباب؟ منظور از حباب چیست؟ در جواب باید گفت زمانی که محصول موردنظر برای سرمایه ‌گذاری در قیمت فعلی ماندگار نخواهد بود و براثر برخی عوامل دستخوش تغییرات قیمتی خواهد شد، حباب قیمتی شکل خواهد گرفت. این امر دیر یا زود به انجام می رسد تا محصول موردنظر به قیمت اصلی خود باز گردد و در اصطلاح حباب آن ترکیده شود.

حباب سکه چیست

+ نوشته شده در  يکشنبه 28 فروردين 1401ساعت 3:34  توسط sadegh  بازدید 433 برچسب ها: حباب سکه , حباب طلا , دلفین وست , فارکس , سرمایه گذاری,

تور اسپانیا و تورهای خارجی رزآبی

تورهای خارجی رزآبی و معرفی تور اسپانیا 

 

تور اسپانیا (Spain tour) یکی از جذاب ترین تورهای جهان در بین گردشگران است. کشوری مدرن که در اروپای غربی واقع شده و معماری بسیاری از سازه های آن به سبک گوتیک و بیزانس است. همین امر موجب شده سالانه گردشگرانه زیادی با  تور اسپانیا  به این کشور سفر کنند. پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید است؛ راحت ترین راه سفر به این کشور اروپایی خرید تور اسپانیا است. 

 

 

بهترین زمان سفر با تور اسپانیا

بسیاری از گردشگران برای سفر فصل تابستان را انتخاب می کنند، اما در این کشور فصل بهار و پائیز بهترین زمان سفر است. در فصل تابستان دمای شهرهایی مانند مادرید که در جنوب کشور قرار دارد افزایش می یابد. اگر تمایل به سفر داشتید در بهار از اوایل اردیبهشت تا اوایل خرداد و در پاییز از اوایل مهر تا اواخر آبان اقدام به رزرو تور کنید البته ناگفته نماند هر چه دمای هوا کاهش می یابد نرخ   تور اسپانیا ارزانتر می شود.

 

تور هوایی اسپانیا

به دلیل بعد مسافت از ایران، تقریباً تنها راه سفر به اسپانیا فقط از طریق هوایی امکانپذیر است.  ایرلاین های زیادی مانند ماهان، لوفت هانزا، امارات و اتریشی مسیر اسپانیا را دارند و از این نظر دست شما باز خواهد بود. البته دقت کنید از ایران فقط ایرلاین ماهان و ایران ایر به صورت مستقیم به این کشور پرواز دارند. با رزرو تور اسپانیا در تورهای خارجی رزآبی  از خدمات تهیه ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی، اقامت در مجلل ترین هتل ها ، وعده های غذایی رایگان و راهنمای تور بهره‌مند خواهید شد. 

 

دیدنی‌های کشور اسپانیا در جنوب غربی قاره اروپا، چیزی فراتر از سواحل و جو فستیوالی آن است؛ این کشور در دهه‌های اخیر با شهرهای گردشگری خارق‌العاده، میراث تاریخی شگفت‎انگیز، چشم‌اندازهای متنوع و شهرهای سرزنده، تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری هیجان‌انگیز در جهان شده است. جاذبه‌های دیدنی این کشور به حدی زیاد است که مطمئن باشید یک بار سفر به آن، قطعا کافی نیست.

آب‌و‌هوا در کشور اسپانیا بسته به منطقه، به سه دسته تقسیم می‌شود. در کرانه اقیانوس اطلس، اقلیم اقیانوسی با آب‌و‌هوای گرم و پاییزهای بارانی حاکم است؛ در مرکز کشور، مردم با اقلیم قاره‌ای با فصول مختلف و معمولا زمستان‌هایی سخت و گاها تابستان‌هایی طاقت‌فرسا روبه‌رو هستند؛ جنوب کشور نیز از آب‌و‌هوای مدیترانه‌ای، فصل‌های متمایز، بارش‌های میان‌فصلی کمتر، زمستان‌های معتدل و تابستان‌های گرم، برخوردار است. مانند بیشتر کشورهای مدیترانه‌ای، بهترین زمان سفر به اسپانیا، ماه‌های می تا ژوئن (۱۱ اردیبهشت تا ۹ تیر) یا سپتامبر تا اکتبر (۱۰ شهریور تا ۹ آبان) است که هم‌زمان، فرصت لذت‌بردن از هوای خوب و جمعیت کم گردشگران را برای شما فراهم می‌کند.

از جمله جاذبه‌های گردشگری مادرید، پایتخت اسپانیا، می‌توان به موزه‌های بسیار مانند موزه پرادو که بسیار مشهور و خارق‌العاده است، پلاتزا مایور یا میدان اصلی شهر با باغ‌های گیاهشناسی دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش، قصر سلطنتی با تزئینات زیبا و همچنین چندین میدان گاوبازی برای طرفداران این ورزش، اشاره کرد. بارسلون، یکی دیگر از شهرهای این کشور باشکوه است که به هیچ‌وجه نباید دیدن آن را از دست بدهید. خیابان توریستی لارامبلا در این شهر پویا و سرزنده، این فرصت را به شما می‌دهد تا روز و شب در آن بگردید. بازدید از کلیسای ساگرادا فامیلیا، موزه‌های متعدد، منطقه قرون وسطایی باری گوتیک، پارک گوئل، بازارهای پرهیاهو و فروشگاه‌های مد را فراموش نکنید.

اندلس دارای گنجینه‌هایی است که باید آن‌ها را دید؛ مسجد - کلیسای جامع قرطبه، باغ‌های آلکازار سویل، گرانادا و کاخ الحمرا از جمله دیدنی‌هایی هستند که به شما توصیه می‌کنیم در آن‌ها توقفی داشته باشید. در قلمروی کاستیل، شهر تولدو، یک شگفتی دیگر است که شما را متحیر خواهد کرد؛ این شهر قرون وسطایی بر فراز رودخانه تاگوس دارای کلیساها، موزه‌ها، کاخ‌ها، صومعه‌ها و یک کلیسای گوتیک است. کامینو د سانتیاگو یا جاده سنت‌جیمز، راهی دیگر برای گشت‌و‌گذار در کشور، البته با پای پیاده است.

 

تورهای خارجی رزآبی

+ نوشته شده در  شنبه 27 فروردين 1401ساعت 23:47  توسط sadegh  بازدید 173 برچسب ها: تور اسپانیا , تور مادرید , تور سوئیس , تور زوریخ , تور رز آبی,

خرید غذای گربه خیابانی

این روزها گربه‌ها همزیستی مسالمت ‌آمیزی با آدما پیدا کردن و تو هر کوچه و محله‌ای چندتا گربه زندگی می‌کنن. ممکنه خیلی از شما که مهربون و حیوان دوست هستید دوست داشته باشید قصد غذا رسانی و کمک به گربه‌های خیابانی و بی پناه رو داشته باشید؛ اما نمی‌دونید چه غذایی برای این گربه‌ها بهتره و چه غذاهایی براشون ضرر داره. 

غذای گربه خانگی با گربه خیابانی چه فرقی دارد؟

اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که تغذیه گربه وحشی یا گربه‌ای که در خیابان زندگی می‌کند با تغذیه یک گربه خانگی متفاوت است. زیرا گربه‌های وحشی یا خیابانی برای بدست آوردن غذای روزانه خود، تحرک و جنب و جوش زیادی دارند، در صورتی که گربه‌های خانگی کمترین میزان تحرک را در محیط حیاط خانه‌ی شما دارند. به همین دلیل، نوع رژیم غذایی این دو نوع گربه با هم متفاوت است.

نکته بعدی این است که گربه‌ها در اصل حیواناتی گوشت‌خوار هستند. یعنی رژیم غذایی گربه‌ها باید بیشتر شامل گوشت و پروتئین باشد. شما باید این نکته را هم در نظر بگیرید که گربه‌ها انعطاف پذیری تغذیه‌ای کمی دارند و اگر شما انواع خوراکی‌های موجود در خانه را به عنوان غذا به گربه خود بدهید، ممکن است سلامت آن را به خطر بیاندازید. پس بهتر است با مشورت یک دامپزشک، برای گربه خود غذا تهیه کنید.

مورد بعدی این است که حواستان باشد بیش از اندازه به گربه خود غذا ندهید! چون گربه‌های خانگی ساعات زيادی از روز را به استراحت و خواب می‌پردازند و به همین دلیل در معرض چاق شدن قرار دارند. عدم توجه و دقت كافی به تعادل جيره غذايی گربه‌ها، ممکن است منجر به چاقی و تنبلی آنها شود.

خرید غذای گربه خیابانی

برای خرید غذای گربه خیابانی میتوانید به پت شاپ های معتبر مراجعه کنید و با کمک کارشناسان حاضر در پت شاپ ها غذای مناسب برای این حیوانات تهیه نمایید.

خرید غذای گربه خیابانی

+ نوشته شده در   25 فروردين 1401ساعت 22:14  توسط sadegh  بازدید 163 برچسب ها: غذای گربه خیابانی,خرید غذای گربه خیابانی,بهترین غذا برای گربه خیابانی,غذا دادن به گربه خیابانی,

غذای گربه حامله

زایمان گربه و مراحل  آن

زایمان گربه یا به انگلیسی cat pregnancy گفته می شود، زایمان در گربه ها سه مرحله دارد. این سه مرحله برای حاملگی آسان گربه می گوییم به همراه توصیه های لازم در این مراحل برای سلامت گربه شما و بچه های نازنینش در نهایت صرفا به این مقاله بسنده نکنید در هنگام بارداری گربه به یک دامپزشک مراجعه کنید تا در هنگام زایمان سخت گربه سلامت وی تهدید نشود.

مدت زمان بارداری گربه:

معمولا مدت زمان بارداری گربه بر اساس روز می تواند بین 63 تا 68  باشد در منابعی تا 72 روز گفته شده است. گربه تا چند هفته شاید علائم را نشان ندهد و نشانه ها را بروز ندهد فصل خاصی برای جفت گیری وجود ندارد اما بهار و تابستان بدلیل شرایط بیشتر این اتفاق می افتد.

غذای گربه حامله

یک اتفاقی جالبی که زمانیکه گربه شما باردار است این است که متوجه می‌شوید گربه در زمان بارداری هوس می‌کند درست مانند انسان و در ماه آخر انتهای دوره بارداری زیاد می‌شود این زمان زمان، پرهیز و رژیم درست نیست اما برای داشتن برنامه غذای گربه حامله میتوان با دامپزشک مشورت کرد اما اگر دیدید گربه شما خاک می‌خورد و زیاده روی هم می‌کند، تعجب نکنید ولی به دامپزشک اطلاع دهید.

غذای گربه حامله

تغییرات فیزیکی بدن گربه در نزدیک زایمان

کاهش دمای بدن گربه
استفراغ در برخی گربه ها
بزرگ و افتاده شدن شکم
بزرگ شدن و پررنگ شدن سر پستان‌های گربه
ترشحات از واژن در نزدیکی زایمان
دمای بدن گربه کاهش می یابد
استفراغ در بعضی نژاد های گربه
تغییرات در پستان ها بصورت بزرگ شدن و پر رنگ شدن پستان خود را نشان می دهد

+ نوشته شده در   25 فروردين 1401ساعت 22:7  توسط sadegh  بازدید 304 برچسب ها: غذای خشک گربه باردار,خرید غذای خشک گربه باردار,رژیم غذای خشک گربه باردار,غذای مخصوص گربه باردار,

ظرف غذای سگ دیجی پت

ظرف غذای گربه و سگ برای حیوانات اهلی خانگی یکی از وسایل مهم کاربردی از لحاظ ساخت جنس و کاربردی به حساب می آید. که برای بعضی از افراد بسیار مهم است تا بهترین ظرف غذای سگ و گربه و سایر حیوانات دیگر را انتخاب و خرید کنند.

نکات مهم در خرید انواع ظرف سگ

ظرف های غذای حیوانات در هر شکل ، اندازه و جنس های مختلفی وجود دارند ، بنابراین بیشتر مورد تمجید است که کدام ظرف را برای حیوانات خود انتخاب کنید. با این حال باید توجه داشته باشید که انواع مختلف ظرف ها مزایای و معایب خود را دارند.
ظرف استیل ضد زنگ به دلیل دوام و طراحی زیبا ، انتخاب برتر بیشتر افراد است. ما همچنین گزینه های قابل حمل و ظرف های پرفروش را معرفی می نماییم.

ضرورت خرید ظرف سگ | ظرف غذای سگ دیجی پت

یکی از اولین و ضروری ترین نیازِ سگ شما، ظرف آب و غذا است. بسیاری از افراد گمان می کنند می توانند در هر ظرفی برای سگشان آب و غذا بریزند اما باید بگوییم این باور بسیار غلط است. شما برای اینکه ظرف غذای سگ خود را انتخاب کنید، باید به ویژگی ها و خصیصه های رفتاری آنها توجه کنید. در صورتی که از ظرف غذای نامناسب برای سگتان استفاده کنید، قطعا با کاهش اشتهای سگتان مواجه می شوید.
همچنین در صورتی که یک ظرف غذای نامناسب برای سگتان تهیه کنید، ممکن است باکتری ها و آلودگی های بسیار زیادی در این ظرف جمع شود و در آینده باعث بیمار شدن سگ شما شود. مورد مهم بعدی، از آنجایی که اکثر سگ ها در محیط خانه و کنار صاحبان خود زندگی می کنند، ممکن است نامناسب بودن ظرف غذای سگ باعث ایجاد بوی نامطبوع و هدر رفتن غذای سگ شود. بنابراین خرید یک ظرف غذای مناسب برای سگ ها از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار است

برای خرید ظرف غذای مناسب سگ می توانید به پت شاپ انلاین دیجی پت بخش ظرف غذای سگ دیجی پت مراجعه کنید.

ظرف غذای سگ دیجی پت

+ نوشته شده در   24 فروردين 1401ساعت 21:51  توسط sadegh  بازدید 371 برچسب ها: ظرف غذای سگ,خرید ظرف غذای سگ از دیجی پت,انواع ظرف غذای سگ,ظرف آب و غذای سگ,

آشنایی با ظرف غذای گربه

ظرف غذای گربه جزء اولین و ضروری‌ترین وسایل این حیوان است. پس باید قبل از اینکه این حیوان خانگی کوچولو به خانه شما بیاید، یک یا چند ظرف غذای مناسب برای او تهیه کنید. جالب است بدانید که انواع متنوعی از ظرف آب و غذای گربه وجود دارند که هرکدام مزایا و معایب مختلفی دارند.

بهترین اندازه و شکل برای ظرف غذای گربه کدوم است؟

هیچ قانون مشخصی برای شکل و اندازه ظرف غذای گربه وجود ندارد. ظرف غذا باید به اندازه یک وعده غذای گربه (۱ تا ۲ پیمانه) جا داشته باشد. رنگ و شکل ظرف خیلی مهم نیست و بیشتر به سلیقه صاحب گربه بستگی دارد.

هر گربه‌ای شخصیت متفاوتی دارد و از نوع خاصی ظرف غذا خوشش می‌آید. با این حال نکات زیر می‌تواند به شما در انتخاب ظرف غذای مناسب کمک کند.

  • بیشتر از این که ظرف گود و عمیق باشد، بهتر است پهن و عریض باشد.
  • دیواره‌های ظرف بهتر است شیبدار باشند تا از گیر کردن غذا در گوشه‌های ظرف جلوگیری شود.
  • لازم است زیر ظرف ترمز گذاشته شده باشد یا کف ظرف از جنسی باشد که از حرکت کردن ظرف حین غذا خوردن گربه جلوگیری شود.

ظرف غذای گربه

اهمیت بهداشت ظروف غذای حیوانات خانگی

گربه‌ها موجودات تمیزی هستند. آنها دوست ندارند از ظرف کثیف غذا یا آب بخورند. باید بدانید که حتی غذای خشک هم مقداری رطوبت و چربی دارد و باعث کثیفی ظرف می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم هر روز ظرف آب و غذای حیوان خانگی خود را با آب بشویید. هر چند روز یکبار هم با استفاده از ماشین ظرفشویی یا به صورت دستی، آنها را با شوینده کامل تمیز کنید. البته ظرفی که در آن غذای کنسروی یا غذای خانگی ریخته می‌شود، باید هر روز با مایع ظرفشویی شسته شود.

+ نوشته شده در   24 فروردين 1401ساعت 21:45  توسط sadegh  بازدید 213 برچسب ها: ظرف غذای گربه,انواع ظرف غذای گربه,خرید ظرف غذای گربه,بهترین ظرف غذای گربه,

غذای خشک سگ پامرانین

سگ پامرانین جزء سگ‌های کوچک و عروسکی به حساب می آید. آنها نیاز به رژیم غذایی خاصی دارد. به طور مثال این نژاد فک و آرواره کوچکی دارد و به همین دلیل دانه‌های غذای خشک پامرانین باید ریز باشند تا بتواند به راحتی آن ها را بجود و قورت دهد. همینطور تغذیه صحیح و مناسب می‌تواند از بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات نژادی پامرانین جلوگیری کند.

غذای خشک سگ پامرانین رویال کنین

غذای خشک سگ پامرانین متناسب با نیازهای سگ بزرگسال شما است. این ماده غذایی برای کمک به سلامت استخوان ها و سلامت مفاصل و کمک به ارتقا پوست سالم و کت براق با EPA و DHA غنی شده است. ترکیبی متعادل از فیبر و پروتئین است. این مورد کمک به هضم سالم و ارتقا ایمنی بدنشان می کند. همچنین کیفیت مطلوب مدفوع ارائه می دهد. بعلاوه، شکل کوچک تر لگن اندازه مناسبی برای آرواره های ریز سگ نژاد کوچک است. با غذای سگ مرطوب Royal Canin که مخصوص نژاد خالص پامرانین شما طراحی شده است، به کاسه آنها تنوع دهید. در آخر آنها را خوشحال کنید.

غذای خشک سگ پامرانین

خواص غذای خشک سگ پامرانین

  • این محصول طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای تغذیه ای نژاد خالص پامرانین است.
  • دارای فرمول اختصاصی غنی شده با EPA و DHA برای پشتیبانی و حفظ سلامت پوست و کت سالم و تغذیه شده
  • غذای خشک پامرانین از زانوها ،مفاصل و سلامت کلی استخوان های این سگ نژاد کوچک پشتیبانی می کند.
  • ترکیبی متعادل از الیاف قابل هضم و پروتئین بسیار قابل هضم را ارائه می دهد تا سلامت دستگاه گوارش و کیفیت مطلوب مدفوع را تقویت کند.
  • با تشویق سگ به جویدن، شکل و اندازه لرزش کمتری را برای حمایت از فک کوچکتر فراهم می کند. در حالی که به کاهش تشکیل تارتار کمک می کند.

مقدار مصرف:

یک چهارم تا نصف لیوان از غذای خشک رویال کنین که در دو نوبت سرو شود. توجه داشته باشید که مقدار تغذیه ی سگ به اندازه، سن ،ساختار بدن، سوخت و ساز و به میزان فعالیت آن بستگی دارد

+ نوشته شده در   22 فروردين 1401ساعت 7:46  توسط sadegh  بازدید 205 برچسب ها: غذای خشک سگ پامرانین,خرید غذای خشک سگ پامرانین,خریدغذای خشک سگ پامرانین از دیجی پت,تغذیه سگ پامرانین,

خرید غذای سگ اشپیتز

سگ اشپیتز یک حیوان بسیار خوشحال، باهوش و مهربان می باشد که علاقه بسیار زیادی به پریدن بر روی پاهای عقبی خود دارد. این سگ حیوانی بسیار سرگرم کننده است و شجاع می باشد. از سنین کودکی به این حیوان باید آموزش داد تا گوش به فرمان رئیس خود باشد و در غیر این صورت اصلا به حرف های صاحب خود گوش نمی دهد. به این حیوان باید آموزش داد تا از کودکی نسبت به سایر حیوان ها تندخو نباشد. این حیوان نیاز شدید به پیاده روی دارد و با این روش می توان انرژی فیزیکی او را تخلیه کرد.

سگهای اشپیتز معمولاً به دلیل شکل ظاهری، که شامل خزهای بلند و متراکم، پوزه نوک تیز و گوشهای ایستاده و اغلب دم پیچ خورده است، تشخیص آنها را آسان می کند.

سگهای اسپیتز برای سرما ساخته شده اند و غالباً بومی مناطق خنک دنیا هستند، جایی که آنها عادت به زندگی در خارج و هوای بیش از حد سرد را دارند که مناطق منجمد را مشخص می کند.

خصوصیات رفتاری سگ اشپیتز

سگ اشپیتز از جمله سگ هایی است که از هیچ علاقه ای به همنوعان خود ندارد و به بقیه سگ ها و سایر انسان ها پارس می کند. به همین خاطر باید از سنین کودکی به آموزش های لازم را داد تا از پارس کردن او جلوگیری شود. سگ اشپیتز یک سگ بازیگوش است و بهتر است از همان ابتدا به او یاد بدهید که شما رئیس هستید و در غیر این صورت اصلا به حرف های شما گوش نخواهد داد و از دستورات شما پیروی نخواهد کرد. سگ اشپیتز یک حیوان بسیار با نمک و بسیار باهوش می باشد که به راحتی نمی توان این حیوان تحت تعلیم های خود در آورد. این حیوان علاقه بسیار شدید به صاحب خود دارد و اصلا میانه خوبی با کودکان و بچه ها ندارد.

اسپیتز آلمانی سگی پرانرژی است که دوست دارد خانواده را راضی کند و در مرکز توجه قرار گیرد. آنها انرژی بالایی دارند و ترجیح می دهند بیشتر در اطراف حیاط یا خانه بدوند تا اینکه داخل آن بمانند و به آغوش کشیده شوند. سگ های اشپیتز بسیار فعال و عاشق بازی هایی هستند که شامل دویدن و تعقیب اسباب بازی هایشان است.

این توله سگهای کوچک نسبت به غریبه ها احتیاط می کنند. صدای بلند پارس کردن آنها ممکن است در مقابل افرادی که نمی شناسند به گوش برسد. آنها بسیار باهوش هستند اما می توانند لجبازی کنند. برای اطمینان از اینکه این توله سگها مطیع و به خوبی آموزش دیده اند، به یک مربی با اراده قوی نیاز است. اگر یک نگهبان می خواهید که هر کسی را که ممکن است به در شما نزدیک شود هشدار دهد، اشپیتز می تواند گزینه مناسبی باشد.

آنها برای خانه و خانواده از هر اندازه مناسب هستند و می توانند در یک آپارتمان یا خانه زندگی کنند، هرچند که به ورزش و توجه زیادی نیاز دارند.

خرید غذای سگ اشپیتز

بهترین نوع تغذیه برای سگ اشپیتز استفاده از غذای خشک مخصوص این نژاد می باشد . پس از خرید غذای سگ اشپیتز، میزان توصیه شده روزانه: ۱.۷۵ تا ۲.۵ پیمانه غذای خشک در روز که توصیه میشود به دو وعده غذایی تقسیم شود.

توجه: مقدار غذایی که سگ بالغ شما میخورد بستگی به اندازه سن، ساختار، سوخت وساز و سطع فعالیتهای او دارد. سگها هم مثل انسانها شخصیتهای حقیقی هستند ونیاز های غذایی همه آنها مثل هم نیست کیفیت غذای سگ نیز متفاوت است. شما بهتر است غذای سگ اشپیتز مغذی تری به سگ بدهید تا اینکه ظرف غذای او را چندین بار پر کنید.

یک رژیم ایده آل اشپیتز با انرژی بالا تنظیم شود. اگر بیش از حد غذا بخورند تمایل به افزایش وزن دارند، بنابراین باید به یک برنامه منظم تغذیه پایبند باشید و در طول روز غذا را کنار نگذارید.

مانند همه سگها، نیازهای غذایی اشپیتز آلمان از توله سگ به بزرگسالی تغییر خواهد کرد. شما باید از دامپزشک خود بخواهید که در مورد رژیم غذایی اشپیتز توصیه هایی را ارائه دهد، زیرا برای ارائه یک توصیه خاص تنوع زیادی در بین سگها وجود دارد – از جمله وزن ، انرژی و سلامتی

خرید غذای سگ اشپیتز

+ نوشته شده در   23 فروردين 1401ساعت 7:40  توسط sadegh  بازدید 178 برچسب ها: خرید غذای سگ اشپیتز,بهترین غذا برای سگ اشپیتز,خرید غذای سگ اشپیتز از دیجی پت,غذای خشک سگ اشپیتز,

خرید غذای تشویقی گربه رویال کنین

رویال کنین یکی از برندهای معتبر و با کیفیت غذای خشک حیوانات خانگی شامل سگ و گربه می باشد. این شرکت توسط جین کاتاری جراح و دامپزشک فرانسوی ایجاد شد و توانست به عنوان اولین تولید کننده غذای خشک برای حیوانات خانگی در فرانسه خود را معرفی کند. در حال حاضر رویال کنین برای انواع نژادهای سگ و گربه غذاهای باکیفیتی را تولید و به بسیاری از کشورهای دنیا عرضه می کند.

تاریخچه شرکت رویال کنین

رویال کنین توسط یک دامپزشک و جراح فرانسوی با نام جین کاتاری در سال 1968 تاسیس شد. جین کاتاری در منطقه گارد فرانسه درمانگاهی برای حیوانات خانگی داشت! او پس از مدتی متوجه می شود که بسیاری از حیوانات خانگی آن منطقه دچار بیماری می شوند! که در آن بین بیماری های پوست و مو بیشتر دیده می شد.

وقتی که این مورد را بطور دقیق مورد بررسی قرار می دهد؛ متوجه می شود که اکثر این بیماری ها بدلیل تغذیه و غذای نامناسب به وجود می آیند.

از آن پس جین دستور العملی مناسبی برای تولید غذا بر پایه غلات ها تهیه می کند و در پارکینگ خانه خود شروع به تولید غذا می کند.

جالب است! رژیم غذای و دستور العمل جین بطور موفقیت آمیزی توانست مشکلات حیوانات خانگی آن منطقه را بر طرف کند.

جین کاتاری پس از آنکه موفق شد مشکلات حیوانت خانگی را بر طرف کند؛ شرکت رویال کنین را تاسیس کرد؛ وی بدلیل اینکه بتواند تمرکز بیشتری بر تولید غذا داشته باشد درمانگاه خود را بست و فعالیت خود را در زمینه تولید غذا جدی تر کرد.

جین کاتاری یک دستگاه اکسترودر از آمریکا وارد کرد و موفق شد اولین کمپانی رسمی تولید غذا برای حیوانات خانگی را در فرانسه ایجاد کند.

هدف ابتدایی رویال کنین تولید غذای سالم برای پرورش و نگهداری حیوانات خانگی بود! کمپانی رویال کنین با افزایش پیوسته تولید موفق شد تا در بازه زمانی کوتاه تمامی محصولات خود را به اروپا صادر کند.

رویال کنین بعدها توسط گروه آمریکایی مریخ خریداری شد و از آن پس توسط آنها مدیریت و اداره می شد.

جالب است که بدانید رویال کنین در حال حاضر بهترین و با کیفیت محصولات را برای حیوانات خانگی تولید می کند.

 

خرید غذای تشویقی گربه رویال کنین

تشویقی یا تریت (Treat) وعده‌های کوچک غذاییه که به صورت میان وعده به گربه داده می‌شه و کاربردهای زیادی می‌تونه داشته باشه. برخی از مهم‌ترین کاربردهای تشویقی گربه عبارتند از: خوشحال کردن سگ تشویق گربه پس از انجام یک کار خوب تربیت و آموزش دادن به گربه تامین ویتامین‌های مورد نیاز کمک به سلامت دندان‌ها کمک به حفظ سلامت پوست و مو به طور کلی تشویقی سن و سال خاصی نداره؛ البته تشویقی‌های جویدنی بیشتر به عنوان تشویقی مخصوص توله گربه در سنین دندان درآوردن استفاده میشه و تشویقی‌هایی که حاوی ویتامین‌های خاصی هستن برای بعضی گربه ها کاربرد بیشتری داره.

تشویقی های گربه برند رویال کنین یکی از بهترین انواع تشویقی برای گربه ها به شمار می رود شما می توانید برای خرید غذای تشویقی گربه رویال کنین به سایت دیجی پت مراجعه کنید.

خرید غذای تشویقی گربه رویال کنین